در ابتدا باید اهداف تولید محتوا در اینستاگرام را مشخص کنید که این اهداف باعث افزایش شناخت برند، افزایش تعاملات، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش میشود.
پس از تعیین هدف، نیازه که در مورد مخاطبین هدف، رقبا و موضوعات مورد علاقه آنان بررسی شود و پس از آن شروع به برنامهریزی محتوایی میکنیم.
در این مرحله بعد از تحقیق و برنامهریزی، شروع به تولید محتوا میکنیم که براساس پست، ریلز و استوری میباشد و پس از تولید تحویل کارفرما داده میشود. در این حین کارفرما اگر تشخیص ویرایش دهد، تیم ما آن را ویرایش کرده تا رضایت شما عزیزان را جلب کند.
پس از تولید و ویرایش آن، ادمین اینستاگرام ما محتوا را در زمانی که بیشترین تعاملات را انتظار داریم، محتوا پست میکند. ادمینهای اینستاگرام ما برای این کار از ابزارهای مدیریت پستها استفاده میکنند.
و پس از تمام این مراحل و انتشار پست، نیازه که عملکرد اینستاگرامتون را ارزیابی کنیم که شامل معیارهایی مانند تعداد بازدیدها، لایکها، کامنتها و اشتراکگذاریها میباشد.